• Hoe krijg je makkelijker nieuwe opdrachten of klanten?
  • Hoe ga  je effectief om met bezwaren van klanten?
  • Welke fasen zijn er tijdens het verkoopgesprek en waar moet je op letten?

In deze workshop geeft Derick Maarleveld antwoord op deze vragen en handvatten voor het voeren van effectieve verkoopgesprekken. Hij laat je zien hoe je een goed verkoopgesprek voorbereid, afsluit en alle fasen hier tussenin. Het is belangrijk deze fasen te volgen aangezien dat de kans vergroot om jouw klant goed te helpen en dus te verkopen.

Hij gebruikt hierbij een bewezen succesvol 5-stappenmodel én een 4-stappenmodel hoe je om kunt gaan met tegenwerpingen.

Extra! Je kunt van je eigen bedrijf een casus uitwerken en voor commentaar naar Derick toesturen.

Derick Maarleveld is managing partner van het organisatieadviesbureau Maarleveld Van Nieuwpoort & partners. Hij heeft gewerkt voor Procter & Gamble in verschillende sales-, marketing- en people development functies. Het is zijn passie om bedrijven en hun personeel te helpen met hun zakelijke en persoonlijke ontwikkeling.